∙ El portavoz de C’s en Palma, Josep Lluís Bauzà, considera que “es un grave problema de orden público”
Palma de Mallorca, viernes 31 de julio de 2015. El portavoz del grupo municipal de Ciudadanos (C’s) en el Ayuntamiento de Palma, Josep Lluís Bauzá ha advertido de “la ilegalidad que suponen los aparcacoches y el flagrante incumplimiento de la ordenanza cívica vigente” en relación con las declaraciones de la regidora de Seguridad Ciudadana Angélica Pastor, quien ha asegurado en el pasado pleno que la Ordenanza Cívica se está cumpliendo. Bauzá ha insistido en que “no se puede permitir la permanencia de estas personas en las calles, ya que es un mecanismo coercitivo, que provoca mal aspecto, inseguridad a los ciudadanos y caos circulatorio”.
La ordenanza cívica vigente señala que se debe proteger a los ciudadanos de conductas que adopten formas de mendicidad, intrusiva o agresiva y organizada, sea directa o encubierta sobre prestación de pequeños servicios no solicitados.
“El problema de los aparcacoches existe desde hace décadas y ningún gobierno ha conseguido solucionar esta situación”, ha asegurado el líder de C’s en Cort, quien ha afirmado que “están instaurados de forma permanente en diferentes calles de Palma y los agentes que patrullan por estas zonas continúan sin sancionarles”. Por ello Bauzá ha considerado que “hay que dar una salida digna a estas personas e implicarles para que presten servicios sociales y puedan encontrar solución a sus problemas económicos y laborales”.
______________________________________________________
∙ Es portaveu de C’s a Palma, Josep Lluís Bauzà, considera que “és un greu problema d’ordre públic”
Palma de Mallorca, divendres 31 de juliol de 2015. Es portaveu des grup municipal de Ciutadans (C’s) a s’Ajuntament de Palma, Josep Lluís Bauzá ha advertit de “sa il·legalitat que suposen es aparcacotxes i es flagrant incompliment de s’ordenança cívica vigent” en relació amb ses declaracions de sa regidora de Seguretat Ciutadana Angélica Pastor, qui ha assegurat en es passat ple que s’Ordenança Cívica s’està complint. Bauzá ha insistit que “no es pot permetre sa permanència d’aquestes persones en es carrers, ja que és un mecanisme coercitiu, que provoca mal aspecte, inseguretat en es ciutadans i caos circulatori”.
S’ordenança cívica vigent diu que s’ha de protegir en es ciutadans de conductes que adoptin formes de mendicitat, intrusiva o agressiva i organitzada, sigui directa o encoberta sobre prestació de petits serveis no sol·licitats.
“Es problema des aparcacotxes existeix des de fa dècades i cap govern ha aconseguit solucionar aquesta situació”, ha assegurat es líder de C’s a Cort, qui ha afirmat que “estan instaurats de forma permanent en diferents carrers de Palma i es agents que patrullen per aquestes zones continuen sense sancionar-los”. Per això Bauzá ha considerat que “cal donar una sortida digna a aquestes persones i implicar-los perquè prestin serveis socials i puguin trobar solució en es seus problemes econòmics i laborals”.