Josep Lluís Bauzà recuerda que “en diez días han caído dos árboles de grandes dimensiones y no quisiéramos tener que lamentar ninguna desgracia en el futuro”

Palma de Mallorca, martes 29 de septiembre de 2015. El portavoz del grupo municipal de Ciudadanos (C’s) en el Ayuntamiento de Palma, Josep Lluís Bauzà, ha reclamado al Consistorio que inicie una campaña de prevención y revisión de los árboles de la ciudad para evitar caídas de los árboles y desprendimientos de las ramas. “En diez días han caído dos árboles de grandes dimensiones en Palma, y aunque afortunadamente no hemos tenido que lamentar daños personales, no quisiéramos tener ninguna desgracia en el futuro”, ha señalado Bauzà.

El líder de C’s en Cort ha exigido al Ayuntamiento que se realicen estas revisiones cuanto antes ya que en Palma hay muchos árboles y ramas que presentan un notable riesgo de caída”. “La seguridad ciudadana es prioritaria por lo que no se puede esperar a que haya un nuevo incidente para actuar”, ha manifestado Bauzà.

Finalmente, el portavoz del grupo municipal ha insistido en quehay que tener un especial celo en las raíces que se expanden y revientan el asfalto y los adoquines”. “Parece que al Pacto le preocupa muy poco el peligro que supone tener los árboles en estas condiciones”, ha concluido Bauzà.

__________________________________________________

Josep Lluís Bauzà recorda que “en deu dies han caigut dos arbres de grans dimensions i no voldríem haver de lamentar cap desgràcia en es futur”

Palma de Mallorca, dimarts 29 de setembre de 2015. Es portaveu des grup municipal de Ciutadans (C’s) a s’Ajuntament de Palma, Josep Lluís Bau, ha reclamat an es Consistori que iniciï una campanya de prevenció i revisió dets arbres de sa ciutat per evitar caigudes des mateixos arbres i despreniments de ses branques. “En deu dies han caigut dos arbres de grans dimensions a Palma, i encara que afortunadament no hem hagut de lamentar danys personals, no voldríem tenir cap desgràcia en es futur”, ha assenyalat Bauzà.

Es líder de C’s a Cort ha exigit a s’Ajuntament que es realisin aquestes revisions com més prest millor, ja que a Palma hi ha molts d’arbres i de branques que presenten un notable risc de caiguda”. “Sa seguretat ciutadana és prioritària, per sa qual cosa no se pot esperar que hi hagi un nou incident per actuar”, ha manifestat Bauzà.

Finalment, es portaveu des grup municipal ha insistit que “cal tenir un especial zel amb ses arrels que s’expandeixen i rebenten s’asfalt i ses llambordes”. “Pareix que an es Pacte el preocupa molt poc es perill que comporta tenir ets arbres en aquestes condicions”, ha conclòs Bauzà.