• El portavoz de C’s, Xavier Pericay, resalta que “incluso los que antes eran partidarios de este privilegio injusto, como el PSIB, se han visto obligados a renunciar a él

Palma, sábado 25 de julio de 2015. El portavoz de Ciudadanos (C’s) en el Parlament balear, Xavier Pericay, ha celebrado que “el nuevo Govern haya decidido suprimir el polémico ‘nivel 33’ después de que Ciudadanos (C’s) presentase, el pasado 16 de julio, una Proposición de Ley en el Parlament en este mismo sentido”. Pericay ha recalcado también que le parece “especialmente significativo que el PSIB-PSOE, que ni siquiera contemplaba en el programa electoral con el que concurrieron a las pasadas elecciones autonómicas y locales la supresión de este privilegio, se haya visto obligado a renunciar a él”.

Xavier Pericay ya manifestó, el día que presentó la Proposición de Ley de Ciudadanos (C’s), que se trataba de un “privilegio injusto”, que premiaba a los funcionarios que han ejercido funciones políticas con el máximo nivel retributivo, sin haber pasado por los procesos de promoción interna que afrontan todos sus compañeros que no han estado en política.

El portavoz de C’s en el Parlament señaló también que suponía un importante “agravio comparativo”, pues los ciudadanos que accedían a la política desde la empresa privada no percibían este plus, además de conllevar una importante carga económica para los presupuestos de las islas, “en unos tiempos en los que las administraciones se han visto obligadas a hacer recortes en servicios básicos”, comentó Pericay.

______________________________________________________________________

• Es portaveu de C’s, Xavier Pericay, ressalta que “fins i tot es que abans eren partidaris d’aquest privilegi injust, com es PSIB, s’han vist obligats a renunciar a ell

Palma, dissabte 25 de juliol de 2015. Es portaveu de Ciutadans (C’s) en es Parlament balear, Xavier Pericay, ha celebrat que “es nou Govern hagi decidit suprimir es polèmic ‘nivell 33’ després que Ciutadans (C’s) presentés, es passat 16 de juliol, una Proposició de Llei en es Parlament en aquest mateix sentit”. Pericay ha recalcat també que li sembla “especialment significatiu que el PSIB-PSOE, que ni tan sols contemplava en es seu programa electoral sa supressió d’aquest privilegi, s’hagi vist obligat a renunciar a ell”.

Xavier Pericay ja va manifestar, es dia que va presentar sa Proposició de Llei de Ciutadans (C’s), que es tractava d’un “privilegi injust”, que premiava es funcionaris que han exercit funcions polítiques amb es màxim nivell retributiu, sense haver passat pes processos de promoció interna que afronten tots es seus companys que no han estat en política.

Es portaveu de C’s en el Parlament va assenyalar també que suposava un important “greuge comparatiu”, perquè es ciutadans que accedien a sa política des de s’empresa privada no percebien aquest plus, a més de comportar una important càrrega econòmica per es pressupostos de ses illes, “en uns temps en es quals ses administracions s’han vist obligades a fer retallades en serveis bàsics”, va comentar Pericay.