· El portavoz de C’s en Palma, Josep Lluís Bauzà, reclama acciones efectivas y reales para acabar con estas prácticas y negocios ilícitos

Palma de Mallorca, martes 5 de abril de 2016. El portavoz del grupo municipal de Ciudadanos (C’s) en el Ayuntamiento de Palma, Josep Lluís Bauzà, ha exigido a Cort acciones efectivas para frenar y eliminar la venta ambulante, que este inicio de temporada se está agravando aun más a causa de la inoperancia del Ayuntamiento al respecto”.

El portavoz ha denunciado que estas prácticas ilegales, “no solo no se han eliminado, sino que la falta de actuaciones eficientes está produciendo un efecto llamada de estos vendedores, que vienen de fuera de las islas atraídos por las medidas laxas en esta materia”. Al respecto, Bauzà ha criticado que no se debe permitir que se den las mismas condiciones que el verano pasado en Playa de Palma, donde se podían ver acumulaciones de decenas y decenas de vendedores. En lugares tan concurridos como el centro del Palma o las playas, ha añadido el portavoz,“determinadas intervenciones podrían dar lugar a algún incidente de orden público como ha ocurrido en algunas ciudades españolas”.

Además, el portavoz ha denunciado que la venta ambulante ilegal es un problema que “no solo implica una mala imagen para la ciudad, sino que también perjudica seriamente a los comerciantes, que sí que cumplen con la normativa vigente”.

Por último, el portavoz ha pedido que estas medidas se apoyen con “respuestas sociales y de inserción laboral por parte de las instituciones para atender estos colectivos que se encuentran en situación vulnerable”.

_______________________________________________________________

 · Es portaveu de C’s a Palma, Josep Lluís Bauzà, reclama accions efectives i reals per acabar amb aquestes pràctiques i negocis il·lícits

Palma de Mallorca, dimarts 5 d’abril de 2016. Es portaveu des grup municipal de Ciutadans (C’s) a s’Ajuntament de Palma, Josep Lluís Bauzà, ha exigit a Cort “accions efectives per frenar i eliminar sa venda ambulant, que aquest inici de temporada s’està agreujant encara més a causa de s’inoperància de s’Ajuntament sobre aquest tema”.

Es portaveu ha denunciat que aquestes pràctiques il·legals, “no tot sol no s’han eliminat, sinó que sa falta d’actuacions eficients està produint un efecte cridada d’aquests venedors, que venen de fora de ses illes atrets per ses mesures laxes en aquesta matèria”. Sobre aquest tema, Bauzà ha criticat que no s’ha de permetre que se donin ses mateixes condicions que s’estiu passat a Platja de Palma, on se podien veure acumulacions de desenes i desenes de venedors. En llocs tan concorreguts com es centre del Palma o ses platges, ha afegit es portaveu, “determinades intervencions podrien donar lloc a qualque incident d’orde públic com ha passat en unes quantes ciutats espanyoles”.

Ademés, es portaveu ha denunciat que sa venda ambulant il·legal és un problema que “no només implica una mala imatge per sa ciutat, sinó que també perjudica seriosament es comerciants, que sí que compleixen amb sa normativa vigent”.

Finalment, es portaveu ha demanat que aquestes mesures s’ajudin amb “respostes socials i d’inserció laboral per part de ses institucions per atendre aquests col·lectius que se troben en situació vulnerable”.