· El coordinador de C’s en Sant Josep, Daniel Becerra, critica que el alcalde haya hecho reverdecer uno de los problemas más graves del municipio y le exige que “se replantee esta medida que estrangula al municipio josepí”

Sant Josep, miércoles 1 de junio de 2016. El coordinador de la Agrupación de Ciudadanos (C’s) Sant Josep de Ibiza, Daniel Becerra, ha criticado que el gobierno municipal de Sant Josep encarezca las tarifas de agua de la ciudad. “El agua que mana por los grifos del municipio es veneno y este incremento es escandaloso e inadminisble, ha afirmado Becerra.

“El agua que se dispensa a los residentes no sirve ni para lavarse los dientes y ahora el ayuntamiento vende a precio de oro líquido una especie de veneno”, ha manifestado Becerra. En este sentido, el coordinador también ha criticado que el alcalde haya tenido que utilizar su voto de calidad para subir el coste del agua desalada y la de pozo, pese a su deficiente calidad.

Esta medida, apunta Becerra, pone en evidencia “la incoherencia de un equipo de gobierno que vive alejado de toda realidad”.“Los vecinos del pueblo están pagando muy caro la inoperancia y los despropósitos del ayuntamiento”, ha criticado Becerra.  Además, el coordinador ha recordado que después de un año de gobierno, el consistorio ha incumplido el compromiso que firmó por escrito junto a Guanyem para acabar con la problemática del agua. “Lejos de cumplir, el señor Agustinet ha intensificado uno de los problemas más graves que padece el municipio de Sant Josep y por ello, exigimos que se replantee esta medida que estrangula al municipio josepí”, ha lamentado Becerra.

 ______________________________________________

 

· Es coordinador de C’s a Sant Josep, Daniel Becerra, critica que es batle hagi fet empitjorar un des problemes més greus des municipi i li exigeix que “se replantegi aquesta mesura que estrangula es municipi josepí”

Sant Josep, dimecres 1 de juny de 2016. Es coordinador de s’Agrupació de Ciutadans (C’s) Sant Josep d’Eivissa, Daniel Becerra, ha criticat que es govern municipal de Sant Josep encaresqui ses tarifes d’aigua de sa ciutat. “S’aigua que brolla pes grifons des municipi és verí i aquest increment és escandalós i inadmissible”, ha afirmat Becerra.

“S’aigua que se dispensa an es residents no serveix ni per rentar-se ses dents i ara s’ajuntament ven a preu d’or una espècie de verí”, ha manifestat Becerra. En aquest sentit, es coordinador també ha criticat que es batle hagi hagut d’utilisar es seu vot de qualitat per pujar es cost de s’aigua dessalada i sa de pou, maldament sa seva qualitat sigui deficient.

Aquesta mesura, apunta Becerra, posa en evidència “s’incoherència d’un equip de govern que viu allunyat de tota realitat”. “Es veïnats des poble estan pagant molt cars s’inoperància i es despropòsits de s’ajuntament”, ha criticat Becerra. Ademés, es coordinador ha recordat que després d’un any de govern es consistori ha incomplit es compromís que va firmar per escrit amb Guanyem per acabar amb sa problemàtica de s’aigua. “Lluny de complir, es senyor Agustinet ha empitjorat un des problemes més greus que pateix es municipi de Sant Josep i per això, exigim que se replantegi aquesta mesura que estrangula es municipi josepí”, ha lamentat Becerra.