· El portavoz de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, critica que se “cree preocupación en 180 trabajadores antes de contar con informes y estudios económicos de viabilidad”

Palma de Mallorca, miércoles 8 de marzo de 2017. El grupo municipal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento dePalma ha mostrado su descontento por la maniobra del equipo de gobierno al lanzar “un globo sonda” sobre la remunicipalización del servicio de O.R.A. El portavoz de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, ha apuntado que “no está nada claro que este servicio realmente se llegue a remunicipalizar”, porque “hasta el regidor de Movilidad, Joan Ferrer, ya advierte de que no llegará a tiempo de recibir los informes técnicos, económicos y jurídicos y que como el contrato acaba en junio de 2017, se prorrogará por dos años más”.

Bauzá ha lamentado que “se cree preocupación en 180 trabajadores antes de contar con informes y estudios económicos de viabilidad” y que “de nuevo, se vuelva a jugar con unos costes que inicialmente no puede asumir el Ayuntamiento”. Sobre ello, Bauzá ha solicitado un informe-estudio económico en el que se “valore el coste total actual y se prevea los costes que tendrá el servicio, que seguramente se verán incrementados al volver a hacerse municipal”.

“No queremos que este invento que nos ponen en marcha acabe afectando a los costes del servicio”, ha alertado el portavoz, quien ha mostrado su preocupación ante el hecho de que “con ello se traslade el incremento de gasto a los tickets que paga el ciudadano”.

__________________

• Es portaveu de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, critica que se “creï preocupació en 180 treballadors abans de comptar amb informes i estudis econòmics de viabilitat”

Palma de Mallorca, dimecres 8 de març de 2017. Es grup municipal de Ciutadans (Cs) a s’Ajuntament de Palma ha mostrat es seu descontentament per sa maniobra de s’equip de govern en llançar “un globus sonda” sobre sa remunicipalisació des servici de s’O.R.A. Es portaveu de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, ha apuntat que “no està gens clar que aquest servici realment s’arribi a remunicipalisar” , perquè “fins es regidor de Mobilitat, Joan Ferrer, ja adverteix que no arribarà a temps de rebre ets informes tècnics, econòmics i jurídics i que, com es contracte acaba pes juny de 2017, se prorrogarà per dos anys més”.

Bauzá ha lamentat que “se creï preocupació en 180 treballadors abans de comptar amb informes i estudis econòmics de viabilitat” i que “de nou, se torni a jugar amb uns costs que inicialment no pot assumir s’Ajuntament”. Sobre això, Bauzá ha sol·licitat un informe-estudi econòmic en es qual se “valori es cost total actual i se prevegi es costs que tendrà es servici, que segurament se veuran incrementats en tornar a fer-se municipal”.

“No volem que aquest invent que mos posen en marxa acabi afectant es costs des servicis”, ha alertat es portaveu, qui ha mostrat sa seva preocupació davant es fet que “amb això se traslladi s’increment de despesa an es tiquets que paga es ciutadà”.