· La portavoz de Cs Baleares en la institución insular, Catalina Serra, lamenta que “una vez más esta decisión no ha sido consensuada con todos los partidos políticos”

Palma, viernes 28 de abril de 2017. La portavoz de Cs Baleares en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, considera un disparate la decisión de la institución insular de internalizar el servicio ITV en Mallorca mediante la creación de una empresa pública. “Esta decisión tendrá resultados negativos sobre las arcas del Consell, ya que supondrá un aumento de la estructura de la ITV”, ha señalado Serra.

Además, la portavoz de Cs en el Consell ha lamentado que “una vez más esta decisión no haya sido consensuada con todos los partidos políticos” y ha criticado el “oscurantismo” con el que se ha llevado esta negociación.

“Esperamos que la empresa pública nueva no se convierta en una agencia de colocación por parte del equipo de gobierno del Consell”, ha manifestado Serra, que ha afirmado que “desde Cs apostamos por una nueva licitación que incluya nuevos pliegos”.

_______________________________

· Sa portaveu de Cs Balears a s’institució insular, Catalina Serra, lamenta que “un pic més aquesta decisió no hagi estat consensuada amb tots es partits polítics”

Palma, divendres 28 d’abril de 2017. Sa portaveu de Cs Balears en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, considera un desbarat sa decisió de s’institució insular d’internalisar es servici ITV a Mallorca a través de sa creació d’una empresa pública. “Aquesta decisió tendrà resultats negatius damunt ses arques des Consell, ja que suposarà un augment de s’estructura de s’ITV”, ha assenyalat Serra.

Ademés, sa portaveu de Cs en es Consell ha lamentat que “un pic més aquesta decisió no hagi estat consensuada amb tots es partits polítics” i ha criticat “s’obscurantisme” amb què s’ha duit aquesta negociació.

“Esperam que s’empresa pública nova no se convertesqui en una agència de col·locació per part de s’equip de govern des Consell”, ha manifestat Serra, que ha afirmat que “des de Cs apostam per una nova licitació que inclogui nous plecs”.