· La portavoz de Cs Baleares en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, ha alertado que “los caprichos de Ensenyat costarán mucho dinero a los bolsillos de los mallorquines”

Palma de Mallorca, jueves 1 de junio de 2017. La portavoz de Cs Baleares en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, ha criticado hoy que la institución aumente su estructura con 6 direcciones insulares más.

En este sentido, Serra ha denunciado que esta nueva estructura “supondrá un gasto desproporcionado para la administración, ya que se crearán nuevos altos cargos para estas áreas”, y ha insistido en que “los caprichos de Ensenyat costarán mucho dinero a los bolsillos de los mallorquines”.

Además, Serra se ha preguntado “si realmente son necesarias estas nuevas direcciones y qué trabajo llevarán a cabo los directores insulares de Turismo o Juventud mientras el Govern no transfiera las competencias”.

“Es incomprensible que reduzcan la partida presupuestaria en áreas como el IMAS y luego se creen nuevas direcciones insulares”, ha manifestado la portavoz de Cs en el Consell, que ha afirmado que “los salarios de los nuevos altos cargos, que pagaran todos los ciudadanos, servirán para que el presidente satisfaga sus compromisos políticos”.

__________________________________________

· Sa portaveu de Cs Balears en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, ha alertat que “es capritxos d’Ensenyat costaran molt de doblers a ses butxaques des mallorquins”

Palma de Mallorca, dijous 1 de juny de 2017. Sa portaveu de Cs Balears en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, ha criticat avui que s’institució augmenti sa seva estructura amb 6 direccions insulars més.

En aquest sentit, Serra ha denunciat que aquesta nova estructura ‘suposarà una despesa desproporcionada per s’administració, ja que se crearan nous alts càrrecs per aquestes àrees”, i ha insistit que “es capritxos d’Ensenyat costaran molt de doblers a ses butxaques des mallorquins”.

Ademés, Serra s’ha demanat “si realment són necessàries aquestes noves direccions i quin treball duran a terme es directors insulars de Turisme o Joventut mentre es Govern no transferesqui ses competències”.

“És incomprensible que reduesquin sa partida pressupostària en àrees com s’IMAS i després se crein noves direccions insulars”, ha manifestat sa portaveu de Cs en eS Consell, que ha afirmat que “es salaris des nous alts càrrecs, que pagaran tots es ciutadans, serviran perquè es president satisfaci es seus compromisos polítics”.