- El coordinador de la agrupación de Cs Marratxí, Marcos Pinela, insta al Ayuntamiento a que explique que “proyecto de viabilidad sustenta el uso masivo del carril bici desde el Figueral hasta el Pont d’Inca para invertir un millón de euros”
Marratxí, jueves 8 de marzo de 2018. “En Cs Marratxí no estamos en contra de que existan carriles bici en nuestro municipio, pero si consideramos que es un gasto excesivo y poco necesario a día de hoy, habiendo otras necesidades básicas como son la seguridad vial, aspectos sociales, ambientales, iluminación, parques y jardines o vivienda social”. Así se ha manifestado el coordinador de Cs Marratxí, Marcos Pinela, respecto a la obra del carril bici en la Avenida Antoni Maura que supondrá un gasto de un millón de euros.
“Desde Cs Marratxí instamos al equipo de gobierno a que explique a la ciudadanía qué alternativas existen a la eliminación de aparcamientos y a la reducción de la Avenida Antoni Maura, una de las vías de entrada principales de Marratxí, ha incidido el coordinador, quien insta al Ayuntamiento a que explique qué “proyecto de viabilidad sustenta el uso masivo del carril bici desde el Figueral hasta el Pont d’Inca para invertir un millón de euros, lo que supone el 3’1% del presupuesto de 2018”.
Finalmente, el coordinador de la agrupación ha explicado que “los vecinos de Marratxí, tienen derecho a instar a los miembros del gobierno municipal para que gestionen el dinero de forma consensuada y se invierta en las necesidades básicas y urgentes que tiene nuestro municipio y no en inversiones políticas en año preelectoral”
- Es coordinador de s’agrupació de Cs Marratxí, Marcos Pinela, insta s’Ajuntament a explicar quin “projecte de viabilitat sustenta s’ús massiu des carril bici des des Figueral fins an es Pont d’Inca per invertir un milió d’euros”
Marratxí, dijous 8 de març de 2018. “A Cs Marratxí no estam en contra que existesquin carrils bici en es nostro municipi, però si consideram que és una despesa excessiva i poc necessari a dia d’avui, havent-hi altres necessitats bàsiques com són sa seguretat vial, aspectes socials, ambientals, il·luminació, parcs i jardins o vivenda social”. Així s’ha manifestat es coordinador de Cs Marratxí, Marcos Pinela, respecte a s’obra des carril bici a s’Avenguda Antoni Maura, que suposarà una despesa d’un milió d’euros.
“Des de Cs Marratxí instam s’equip de govern a explicar a sa ciutadania quines alternatives existeixen a s’eliminació d’aparcaments i a sa reducció de s’Avenguda Antoni Maura, una de ses vies d’entrada principals de Marratxí”, ha incidit es coordinador, es qual insta s’Ajuntament a fer públic quin “projecte de viabilitat sustenta s’ús massiu des carril bici des des Figueral fins an es Pont d’Inca per invertir un milió d’euros, sa qual cosa suposa es 3’1% des pressupost de 2018”.
Finalment, es coordinador de s’agrupació ha explicat que “es veïnats de Marratxí, tenen es dret a instar es membres des govern municipal perquè gestionin es doblers de forma consensuada i s’invertesqui en ses necessitats bàsiques i urgents que té es nostro municipi, i no en inversions polítiques en any preelectoral”