• La coordinadora de la agrupación de Cs Manacor, Joana Maria Salas, reclama al ayuntamiento que “se empiecen a dar pasos para estudiar un proyecto que es una necesidad histórica en el municipio

Manacor, martes 13 de marzo de 2018. La agrupación de Ciudadanos (Cs) Manacor ha mostrado su preocupación porque en el municipio no exista ningún polideportivo cubierto profesional y ha pedido al ayuntamiento que estudie un proyecto para su construcción. “Pedimos al consistorio que se haga un estudio para ver la viabilidad de construir un polideportivo cubierto profesional que pueda posibilitar eventos deportivos de primer orden en la ciudad”, ha reclamado la coordinadora de la agrupación, Joana Maria Salas.

Todos los centros deportivos de la ciudad son de carácter escolar, excepto los de Miquel Ángel Nadal y Na Capellera, los cuales por sus reducidas dimensiones tampoco pueden aspirar a acoger un evento deportivo de importancia”, ha expresado la coordinadora, que ha recordado que “cuando el Fisiomedia Manacor subió a Primera División no pudo jugar en esos polideportivos escolares por no garantizar las medidas de seguridad y los servicios preceptivos, y se vio obligado a ir a Inca, Muro o Palma, donde finalmente decidió jugar, perdiendo nuestro municipio un equipo deportivo de primer nivel”.

Asimismo, la coordinadora de Cs Manacor ha querido resaltar que “el Voleibol Manacor está jugando la fase de ascenso a la Superliga, y en caso de subir tendrá el mismo problema que tuvo en su momento el Fisiomedia Manacor”. Es por ello que la coordinadora Salas ha reclamado que “se estudie la viabilidad de un proyecto que es una necesidad histórica que los deportistas y clubes deportivos de Manacor llevan reclamando 20 años”.

 

——————————————————–

  • Sa coordinadora de s’agrupació de Cs Manacor, Joana Maria Salas, reclama a s’ajuntament que “se comencin a donar passes per estudiar un projecte que és una necessitat històrica en es municipi

Manacor, dimarts 13 de març de 2018. S’agrupació de Ciutadans (Cs) Manacor ha mostrat sa seva preocupació perquè en es municipi no existeix cap poliesportiu cobert professional i ha demanat a s’ajuntament que estudiï un projecte per sa seva construcció. “Demanam an es consistori que se faci un estudi per veure sa viabilitat de construir un poliesportiu cobert professional que pugui possibilitar esdeveniments deportius de primer orde a sa ciutat”, ha reclamat sa coordinadora de s’agrupació,  Joana Maria Salas.

Tots es centres deportius de sa ciutat són de caràcter escolar, excepte es de Miquel Ángel Nadal i Na Capellera, es quals per ses seves reduïdes dimensions tampoc poden aspirar a acollir un esdeveniment deportiu d’importància”, ha expressat sa coordinadora, que ha recordat que “quan es Fisiomedia Manacor va pujar a Primera Divisió no va poder jugar en aquests poliesportius escolars per no tenir ses mesures de seguretat i es servicis preceptius, i se va veure obligat a anar a Inca, Muro o Palma, on finalment va decidir jugar, perdent es nostro municipi un equip deportiu de primer nivell”.

Així mateix, sa coordinadora de Cs Manacor ha volgut ressaltar que “es Voleibol Manacor està jugant sa fase d’ascens a sa Superlliga, i en cas de pujar tendrà es mateix problema que va tenir en es seu moment es Fisiomedia Manacor”. És per això que sa coordinadora Salas ha reclamat que “s’estudiï sa viabilitat d’un projecte que és una necessitat històrica que es deportistes i clubs deportius de Manacor duen reclamant 20 anys”.