• El portavoz de Cs Palma, Josep Lluis Bauzá, y la regidora, Patricia Conrado, afirman que “el apoyo al acuerdo es total”, pero exigen al equipo de gobierno “más rigor y previsión en sus actuaciones

Palma, viernes 13 de abril de 2018. El grupo municipal de Ciudadanos (Cs) Palma ha criticado la poca previsión del equipo de gobierno del Ayuntamiento tras conocerse que el desalojo de Son Banya tendrá que realizarse de manera escalonada y espaciado en el tiempo. “Estamos empezando a acostumbrarnos a que la regidora Merce Borràs no haga las cosas bien y nos muestre un ejemplo más de mala gestión de los tiempos”, ha manifestado el portavoz de Cs Palma, Josep Lluis Bauzá.

Por su parte, la regidora de Cs Palma, Patricia Conrado, ha incidido en que el tema del desalojo de Son Banya se está llevando con “poca previsión, con improvisación y con una nula gestión de los tiempos” y ha puesto de ejemplo las palabras de Antoni Noguera esta semana diciendo que no había marcha atrás. “Es un ejemplo más de la descoordinación que llevan en el equipo de gobierno con este tema”, ha explicado la regidora, quien a pesar de esto ha defendido que “desde Cs Palma respetamos, como no podía ser de otra manera, la decisión de la Comisión Técnica de hacer el desalojo de forma escalonada, ya que de lo que se trata es de acabar con el poblado que controla la droga en Mallorca”.

Nuestro apoyo al acuerdo es total, pero exigimos al equipo de gobierno más rigor y previsión en sus actuaciones”, ha sentenciado Conrado.

———————————————-

  • Es portaveu de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, i sa regidora, Patricia Conrado, afirmen que “es suport a s’acord és total”, però exigeixen a s’equip de govern “més rigor i previsió en ses seves actuacions

Palma, divendres 13 d’abril de 2018. Es grup municipal de Ciutadans (Cs) Palma ha criticat sa poca previsió de s’equip de govern de s’Ajuntament després de conèixer-se que es desallotjament de Son Banya haurà de fer-se de manera escalonada en es temps. “Estam començant a avesar-mos an es fet que sa regidora Merce Borràs no faci ses coses bé i mos mostri un exemple més de mala gestió des temps”, ha manifestat es portaveu de Cs Palma, Josep Lluis Bauzá.

Per sa seva part, sa regidora de Cs Palma, Patricia Conrado, ha incidit que es tema des desallotjament de Son Banya s’està duguent amb “poca previsió, amb improvisació i amb una nul·la gestió des temps” i ha posat com exemple ses paraules de n’Antoni Noguera aquesta setmana diguent que no hi havia marxa enrere. “És un exemple més de sa descoordinació que duen a s’equip de govern amb aquest tema”, ha explicat sa regidora, la qual, a pesar d’això, ha defensat que “des de Cs Palma respectam, com no podia esser d’una altra manera, sa decisió de sa Comissió Tècnica de fer es desallotjament de forma escalonada, ja que de lo que se tracta és d’acabar amb so poblat que controla sa droga a Mallorca”.

Es nostro suport a s’acord és total, però exigim a s’equip de govern més rigor i previsió en ses seves actuacions”, ha sentenciat Conrado.