• El coordinador de Ciudadanos (Cs) Marratxí, Marcos Pinela, lamenta que “los diferentes gobiernos no hayan tenido voluntad para poner solución a las deplorables instalaciones en las que ha tenido que trabajar la Benemérita

Marratxí, sábado 14 de julio de 2018. El coordinador de la agrupación de Ciudadanos (Cs) Marratxí, Marcos Pinela, ha reclamado al Ayuntamiento que habilite un nuevo espacio dentro del municipio para alojar a la comandancia de la Guardia Civil y evitar así el traslado a Palma. “Actualmente la Benemérita está cubriendo con vehículos en mal estado, y con poco personal, 12 municipios de la Part Forana, entre ellos, Marratxí”, ha manifestado Pinela, quien ha calificado como “deplorables” las condiciones con las que ha tenido que trabajar la Guardia Civil en los últimos años.

Lamentamos profundamente que tras varios años, y diferentes gobiernos locales, autonómicos y estatales, no se haya tenido la voluntad de solucionar las deplorables condiciones en las que ha venido trabajando la Guardia Civil”, ha denunciado el coordinador de Cs Marratxí.

Asimismo, Pinela ha instado al gobierno del Ayuntamiento de Marratxí, al Govern Balear y al Ministerio del Interior a “colaborar entre sí para realojar en otro lugar dentro de Marratxí las instalaciones de la Guardia Civil, evitando su traslado a Palma, y a no dejar desprovisto al municipio de la seguridad que ha tenido hasta ahora”.

Finalmente, el coordinador de Cs Marratxí ha querido poner en valor el trabajo de la Benemérita en el municipio. “La presencia de la Guardia Civil ha tenido una gran aceptación por parte de los marratxiners, que ven como una pésima noticia la salida del cuerpo de seguridad del Estado, dejando un espacio para la inseguridad en el municipio, así como una incomodidad tener que desplazarse a Palma para realizar gestiones administrativas”.

———————————————————-

  • Es coordinador de Ciutadans (Cs) Marratxí, Marcos Pinela, lamenta que “es diferents governs no hagin tengut voluntat per posar remei a ses deplorables instal·lacions en què ha hagut de fer feina sa Benemèrita

Marratxí, dissabte 14 de juliol de 2018. Es coordinador de s’agrupació de Ciutadans (Cs) Marratxí, Marcos Pinela, ha reclamat a s’Ajuntament que habiliti un nou espai dedins es municipi per allotjar sa comandància de sa Guàrdia Civil i evitar així es seu trasllat a Palma. “Actualment sa Benemérita està cobrint amb vehicles en mal estat, i amb poc personal, 12 municipis de sa Part Forana, entre ells, Marratxí”, ha manifestat Pinela, qui ha qualificat de “deplorables” ses condicions en què ha hagut de fer feina sa Guàrdia Civil en es darrers anys.

“Lamentam profundament que després de diversos anys, i diferents governs locals, autonòmics i estatals, no s’hagi tengut sa voluntat de solucionar ses deplorables condicions en ses quals ha fet feina sa Guàrdia Civil”, ha denunciat es coordinador de Cs Marratxí.

Així mateix, Pinela ha instat es govern de s’Ajuntament de Marratxí, es Govern Balear i es Ministeri de s’Interior a “col·laborar entre ells per reallotjar en un altre lloc dedins Marratxí ses instal·lacions de sa Guàrdia Civil, evitant es seu trasllat a Palma, i a no deixar desproveït es municipi de sa seguretat que ha tengut fins ara”.

Finalment, es coordinador de Cs Marratxí ha volgut posar en valor es treball de sa Benemèrita en es municipi. “Sa presència de sa Guàrdia Civil ha tengut una gran acceptació per part des marratxiners, que veuen com una pèssima notícia sa sortida des cos de seguretat de s’Estat, ja que deixa un espai per s’inseguretat en es municipi, així com una incomoditat haver de desplaçar-se a Palma per fer gestions administratives”.