Menorca, miércoles 17 de octubre de 2018. El diputado de Cs en el Congreso por Baleares, Fernando Navarro, y el portavoz de Cs Baleares, Xavier Pericay, participarán este viernes en un encuentro en Menorca bajo el titulo “Turismo en serio”. El objetivo de este acto, organizado por Ciudadanos (Cs) en Menorca, es dar a conocer los datos de la actual temporada turística, analizar las problemáticas de cada sector, proponer posibles soluciones o vías de acuerdo y exponer la postura de Cs sobre el principal motor económico del archipiélago.

El encuentro se realizará el próximo viernes, 19 de octubre, en el Hotel Occidental Menorca, ubicado en Punta Prima (C/ Mestral). El acto se desarrollará de 16 a 20h y estará abierto al público.

______

Menorca, dimecres 17 d’octubre de 2018. Es diputat de Cs en es Congrés per Balears, Fernando Navarro, i es portaveu de Cs Balears, Xavier Pericay, participaran aquest divendres en una trobada a Menorca amb es títol “Turismo en serio”. S’objectiu d’aquest acte, organisat per Ciutadans (Cs) a Menorca, és donar a conèixer ses dades de s’actual temporada turística, analisar ses problemàtiques de cada sector, proposar possibles solucions o vies d’acord i exposar sa postura de Cs sobre es principal motor econòmic de s’arxipèlag.

Sa trobada tendrà lloc divendres que ve, 19 d’octubre, a s’Hotel Occidental Menorca, situat a Punta Prima (C/ Mestral). S’acte se desenvoluparà de 16 a 20h i estarà obert as públic.