• La Junta de Cs Sineu estará coordinada por Pere Joan Jaume Florit, que cuenta con una dilatada carrera política en el municipio

Sineu, jueves 13 de diciembre de 2018. Ciudadanos (Cs) Baleares ha presentado una nueva Junta Local en el municipio de Sineu. La Junta estará coordinada por Pere Joan Jaume Florit, que cuenta con una dilatada carrera política en el municipio. A la presentación ha acudido la secretaria de Organización de Cs Baleares, Joana Capó.

Jaume Florit ha manifestado que “el actual equipo de gobierno ha convertido el pueblo en un auténtico desastre, como se puede comprobar con la batalla que mantienen con la Policía Local, algo totalmente inadmisible”.

Asimismo, el coordinador ha asegurado que “Ciudadanos llega a Sineu para mejorar la vida de los vecinos y no gobernar de espaldas a sus intereses”.

Por su parte, la secretaria de Organización, Joana Capó, ha mostrado su satisfacción por la expansión de la formación naranja en las Islas. “A seis meses para las elecciones municipales y autonómicas podemos apreciar el aumento en el número de afiliaciones de gente que quiere que el proyecto de regeneración que representa Cs llegue a su municipio”.

————————————————–

  • Sa Junta de Cs Sineu estarà coordinada p’en Pere Joan Jaume Florit, que compta amb una dilatada carrera política en es municipi

Sineu, dijous 13 de desembre de 2018. Ciutadans (Cs) Balears ha presentat una nova Junta Local en es municipi de Sineu. Sa Junta estarà coordinada per Pere Joan Jaume Florit, que compta amb una dilatada carrera política en es municipi. A sa presentacióhi ha acudit sa secretària d’Organisació de Cs Balears, Joana Capó.

Jaume Florit ha manifestat que “s’actual equip de govern ha convertit es poble en un autèntic desastre, com se pot comprovar amb sa batalla que mantenen amb sa Policia Local, cosa totalment inadmissible”.

Així mateix, es coordinador ha assegurat que “Ciutadans arriba a Sineu per millorar sa vida des veïnats i no governar d’esquena an es seus interessos”.

Per sa seva part, sa secretària d’Organisació, Joana Capó, ha mostrat sa seva satisfacció per s’expansió de sa formació taronja a ses Illes. “A sis mesos de ses eleccions municipals i autonòmiques podem apreciar s’augment en es número d’afiliacions de gent que vol que es projecte de regeneració que representa Cs arribi an es seu municipi”.