• La consellera de Cs, Cristina Fiol, manifiesta que “la rotonda debería de ser una prioridad para acabar con un punto negro como es el cruce hacia Orient

Palma/Alaró, viernes 25 de enero de 2019. La consellera de Cs en el Consell de Mallorca, Cristina Fiol, ha considerado “electoralista” que el Consell anunciase ayer junto al Ayuntamiento de Alaró la creación de un eje cívico en la localidad. “Deberían haberle dado prioridad a la construcción de una rotonda a la altura del cruce con la carretera hacia Orient, un punto negro en el que se han producido numerosos accidentes“, ha indicado Fiol.

Apoyamos plenamente la construcción del eje cívico, que es una antigua demanda de los ciudadanos de Alaró, pero resulta curioso que se anuncie su puesta en marcha justo antes de las elecciones a pesar de que el Consell sólo tiene competencias para construir un tramo del mismo, por lo que no quedará acabado en los próximos meses“, ha indicado Fiol. “La institución insular debe instar al resto de las partes implicadas en este proyecto para que el eje cívico llegue hasta la estación ferroviaria de Consell, si no, no tiene sentido“, ha explicado Fiol.

En este mismo sentido se ha expresado el coordinador de Cs Alaró, Carlos Coll, quien ha lamentado que “el eje cívico termina en mitad de la carretera, sin ningún punto de interés y donde la única posibilidad es volver por donde has venido”.

Finalmente, Coll ha recordado que “los habitantes de Alaró vienen solicitando desde hace años una vía verde que una el pueblo con la estación de ferrocarriles de Consell, lo que les facilitaría el traslado a pie o en bicicleta”.

—————————————–

  • Sa consellera de Cs, Cristina Fiol, manifesta que “sa rotonda hauria d’esser una prioritat per acabar amb un punt negre com és s’encreuament cap a Orient

Palma/Alaró, divendres 25 de gener de 2019. Sa consellera de Cs en es Consell de Mallorca, Cristina Fiol, ha considerat “electoralista” que es Consell anunciàs ahir, juntament amb s’Ajuntament d’Alaró, sa creació d’un eix cívic a sa localitat. “Haurien d’haver donat prioritat a sa construcció d’una rotonda a s’altura de s’encreuament amb sa carretera cap a Orient, un punt negre on s’han produït nombrosos accidents”, ha indicat Fiol.

Donam suport a sa construcció de s’eix cívic, que és una antiga demanda des ciutadans d’Alaró, però resulta curiós que s’anunciï sa seva posada en marxa just abans de ses eleccions, a pesar que es Consell només té competències per construir-ne un tram, per sa qual cosa no quedarà acabat en es pròxims mesos”, ha indicat Fiol. “S’institució insular ha d’instar la resta de ses parts implicades en aquest projecte perquè s’eix cívic arribi fins a s’estació ferroviària de Consell, si no, no té sentit‘, ha explicat Fiol.

En aquest mateix sentit s’ha expressat es coordinador de Cs Alaró, Carlos Coll, qui ha lamentat que “s’eix cívic acaba a la mitat de sa carretera, sense cap punt d’interès i on s’única possibilitat és tornar per on has vengut”.

Finalment, Coll ha recordat que “ets habitants d’Alaró estan sol·licitant des de fa anys una via verda que unesqui es poble amb s’estació de ferrocarrils de Consell, sa qual cosa els facilitaria es trasllat a peu o amb bicicleta”.