• La portavoz de Cs en el Consell de Mallorca asegura que “los mallorquines no han notado las acciones que el Pacte dice haber llevado a cabo”

Palma, Miércoles 27 de marzo de 2019. “Miquel Ensenyat ha intentado vender de nuevo humo, olvidándose de hacer un mínimo de autocrítica que, considero, los ciudadanos nos exigen a los políticos”. Así se ha expresado la portavoz de Cs en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, respecto al discurso que el presidente de la institución insular ha pronunciado hoy con motivo de la primera jornada del Debate de Política General.

Asimismo, la portavoz de Ciudadanos en el Consell, ha asegurado que “el discurso de Ensenyat ha tenido un tono triunfalista muy alejado de la realidad. Seguro que si hiciéramos ahora una encuesta entre los ciudadanos de Mallorca veríamos cuál es la realidad”. “Los mallorquines no han notado todas esas acciones que el Pacte dice haber llevado a cabo”, ha indicado Serra.

Finalmente, Serra ha recordado que “el Debate de Política General de este año ha sido un capricho de Ensenyat. No sólo estamos a dos meses de las elecciones, sino que en Junta de Portavoces decidimos que no se hiciera y, aún así, el presidente se ha empeñado en hacerlo. Pero este capricho les pasará factura en las próximas elecciones, porque los mallorquines saben que, con todo el dinero que ha tenido en esta legislatura el Consell, se hubiera podido optimizar mucho más los recursos”.

——————————————————-

  • Sa portaveu de Cs en el Consell de Mallorca assegura que “es mallorquins no han notat ses accions que es Pacte diu haver duit a terme

Palma, dimecres 27 de març de 2019. “Miquel Ensenyat ha intentat vendre de nou fum, descuidant-se de fer un mínim d’autocrítica que, consider, es ciutadans mos exigeixen an es polítics”. Així s’ha expressat sa portaveu de Cs en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, respecte an es discurs que es president de s’institució insular ha pronunciat avui amb motiu de sa primera jornada des Debat de Política General.

Així mateix, sa portaveu de Ciutadans en el Consell, ha assegurat que “es discurs d’Ensenyat ha tengut un to triomfalista molt allunyat de sa realitat. Segur que si féssim ara una enquesta entre es ciutadans de Mallorca veuríem quina és sa realitat”. “Es mallorquins no han notat totes aquestes accions que es Pacte diu haver duit a terme”, ha indicat Serra.

Finalment, Serra ha recordat que “es Debat de Política General d’enguany ha estat un capritx d’Ensenyat. No només estam a dos mesos de ses eleccions, sinó que en Junta de Portaveus vàrem decidir que no se fes i, encara així, es president s’ha encaparrotat a fer-lo. Però aquest capritx els passarà factura a ses pròximes eleccions, perquè es mallorquins saben que, amb tots es doblers que ha tengut en aquesta legislatura es Consell, s’haurien pogut optimisar molt més es recursos