· El coordinador de C’s en Sant Josep, Daniel Becerra, califica la instalación de “ostentación innecesaria que no se corresponde con el tipo de remodelaciones de mejora que necesita la zona” 

Sant Josep, sábado 12 de marzo de 2016. El coordinador de la Agrupación de Ciudadanos (C’s) Sant Josep de Ibiza, Daniel Becerra, ha criticado la gran pantalla LED instalada en un hotel de la Playa d’en Bossa. “La dimensión de esta reforma está fuera de lugar y es una aberración que atenta contra el modelo turístico que queremos para la zona”, ha apuntado Becerra.

El coordinador ha manifestado que este montaje no encaja en el modelo de turismo que la formación defiende para Playa d’en Bossa.“Una pantalla LED de 5 millones de euros es innecesaria y no se corresponde con el tipo de remodelaciones e inversiones sostenibles, de mejora de la zona y de creación de empleo que necesita Playa d’en Bossa”¸ ha afirmadoLa instalación es “una enorme decepción, ya que Ibiza se diferencia de otros lugares por su medio ambiente y el entorno natural”, ha lamentado Becerra.

Por último, Becerra ha recordado que “los informes técnicos se elaboraron en la pasada legislatura, por lo que el Partido Popular debería dar explicaciones sobre esta ostentación innecesaria y contraproducente para la isla de Ibiza y su turismo”.

______

· Es coordinador de C’s a Sant Josep, Daniel Becerra, qualifica s’instal·lacióde “ostentació innecessària que no se correspon amb so tipo de remodelacions de millora que necessita sa zona”

Sant Josep, dissabte 12 de març de 2016. Es coordinador de s’Agrupació de Ciutadans (C’s) Sant Josep d’Eivissa, Daniel Becerra, ha criticat sa gran pantalla LED instal·lada en un hotel de sa Platja d’en Bossa. “Sa dimensió d’aquesta reforma està fora de lloc i és una aberració que atempta contra es model turístic que volem per sa zona”, ha apuntat Becerra.

Es coordinador ha manifestat que aquest muntatge no encaixa en es model de turisme que sa formació defensa per Platja d’en Bossa.“Una pantalla LED de 5 milions d’euros és innecessària i no se correspon amb so tipo de remodelacions i inversions sostenibles, de millora de sa zona i de creació d’ocupació que necessita Platja d’en Bossa”¸ ha afirmat. S’instal·lació és “una enorme decepció, ja que Eivissa se diferencia d’altres llocs pes seu medi ambient i s’entorn natural”, ha lamentat Becerra.

Finalment, Becerra ha recordat que “ets informes tècnics se varen elaborar a sa passada legislatura; per tant, es Partit Popular hauria de donar explicacions sobre aquesta ostentació innecessària i contraproduent per s’illa d’Eivissa i es seu turisme”.