• Cs Baleares celebra que el Consell haya aprobado su moción que solicita revisar los protocolos de respuesta rápida en casos de emergencia

Palma de Mallorca, jueves 9 de febrero de 2017. A raíz de las inundaciones en el Pla de Sant Jordi y Sa Casa Blanca, el pleno del Consell Insular de Mallorca ha aprobado por unanimidad la moción de Cs Baleares en la que insta, por una parte, al Govern y al Ayuntamiento de Palma de Mallorca a revisar sus protocolos de respuesta rápida en casos de emergencia, y por otra, a realizar un estudio en profundidad y su posterior ejecución del mismo, con el objetivo de evitar las inundaciones en estas zonas.

En este sentido, Serra ha calificado las actuaciones por parte del Govern y Cort de “insuficientes, por no decir nulas” y ha lamentado “su poca sensibilidad a la hora de solidarizarse con los vecinos”. “Las familias del Pla de Sant Jordi han sufrido durante semanas por unos protocolos de emergencia que han fallado”, ha señalado la portavoz, quien ha afirmado que “una solución hubiera sido enviar bombas de vaciado para cubrir la emergencia de los vecinos en esos momentos”.

“El daño está hecho y tiene que ser el Ayuntamiento junto con el Govern quienes lo subsanen, pero nosotros desde este Consell no podemos permanecer impasibles ante esta dejadez de funciones”, ha manifestado Serra, tras criticar “la nula capacidad de reacción de las instituciones ante este desastre”. “Esperamos que se encuentre una solución cuanto antes y las familias puedan vivir tranquilas”, ha añadido. Asimismo, el pleno ha aprobado que el Consell estudie las consecuencias que ha podido tener la construcción de la autovía.

______________________________________________________________

• Cs Balears celebra que es Consell hagi aprovat sa seva moció que sol·licita revisar es protocols de resposta ràpida en casos d’emergència

Palma de Mallorca, dijous 9 de febrer de 2017. Arran de ses inundacions en es Pla de Sant Jordi i Sa Casa Blanca, es ple des Consell Insular de Mallorca ha aprovat per unanimitat sa moció de Cs Balears en sa qual insta, per una part, es Govern i s’Ajuntament de Palma de Mallorca a revisar es seus protocols de resposta ràpida en casos d’emergència, i per s’altra, a elaborar un estudi en profunditat, i sa seva posterior execució, amb s’objectiu d’evitar ses inundacions en aquestes zones.

En aquest sentit, Serra ha qualificat ses actuacions per part des Govern i Cort de “insuficients, per no dir nul·les”, i ha lamentat “sa seva poca sensibilitat a s’hora de solidarisar-se amb sos veïnats”. ‘Ses famílies des Pla de Sant Jordi han sofrit durant setmanes per uns protocols d’emergència que han fallat’, ha assenyalat sa portaveu, que ha afirmat que ‘una solució hauria estat enviar bombes de buidatge per cobrir s’emergència des veïnats en aquests moments’.

“Es mal està fet i ha d’esser s’Ajuntament, juntament amb so Govern, qui ho esmeni, però noltros des d’aquest Consell no podem romandre impassibles davant aquesta deixadesa de funcions”, ha manifestat Serra, després de criticar “sa nul·la capacitat de reacció de ses institucions davant aquest desastre”. ‘Confiam que se trobi una solució com més prest millor i ses famílies puguin viure tranquil·les’, ha afegit. Així mateix, es ple ha aprovat que es Consell estudiï ses conseqüències que ha pogut tenir sa construcció de s’autovia.