· La portavoz de Cs en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, asegura que “Cs quiere que el túnel de Sóller sea gratuito, pero no a cualquier precio”

Palma de Mallorca, lunes 20 de febrero de 2017. La portavoz de Ciudadanos (Cs) Baleares en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, ha criticado “los caprichos que Ensenyat está teniendo durante el poco tiempo que lleva como presidente de este Consell y lo mucho que les costarán a los bolsillos de los mallorquines”.

“El rescate del Túnel de Sóller es un ejemplo de una promesa electoral que Ensenyat quiere cumplir sí o sí, a pesar del coste que va a suponer a los mallorquines”. Serra se ha referido al estudio del coste del rescate, que estará entre los 20 y los 60 millones, y ha manifestado su preocupación ante su impacto en las arcas del Consell. “Cs quiere que el túnel sea gratuito, pero no a cualquier precio”, ha explicado Serra, tras advertir que “el precio de las promesas electorales de Ensenyat está teniendo un coste por encima de los previsto que endeudará al Consell durante años”.

“La política de este equipo de gobierno se podría resumir en ‘pan para hoy, hambre para mañana’, ha manifestado Serra. La portavoz ha mostrado su preocupación ante el hecho de que, “con tal de colgarse las medallas, este equipo de gobierno esté endeudando indiscriminadamente a la institución”. “Para asegurarse el voto, están llevando una política de dispendio”, ha añadido.

Asimismo, Serra también se ha referido al cambio de nombre del aeropuerto de Palma de Mallorca, el cual va a costar un mínimo de 500.000€. “Siempre hacen lo mismo, crean la necesidad pasando por encima de las posibilidades económicas de la institución”. Ante las novedades de su coste, la portavoz ha afirmado que, a pesar de estar a favor de la modificación, el precio va a ser “desorbitado”. La consellera ha criticado que “una vez anunciado el precio del cambio de nombre, esperamos que este no sea una prioridad para el Consell de Mallorca, que debería preocuparse más por los problemas reales de los mallorquines”.

“Las ocurrencias de Ensenyat suman y siguen”, ha afirmado la consellera, quien ha enumerado otros “bochornosos caprichos de Ensenyat” como el cambio de fecha de la Diada de Mallorca o la campaña contra San Valentín. La consellera ha lamentado que “la consellera Parrón, con el apoyo total del presidente, intente desmontar San Valentín a cargo de las arcas del Consell”. “Están dejando en ridículo la institución”, ha advertido.

“Mientras tanto, la carretera de Campos-Llucmajor espera y el Coll de Sóller se cae a pedazos; solo son capaces de ponerles parches”, ha señalado la portavoz de Cs en el Consell, quien también ha criticado que “el túnel de Estellencs se haya rehabilitado con prisas, que nunca son buenas, y los vecinos de Es Pla tengan que esperar los estudios sobre los problemas de drenaje que les puede causar la autovía”.

__________________________

• Sa portaveu de Cs en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, assegura que “Cs vol que es Túnel de Sóller sigui gratuït, però no a qualsevol preu”

Palma de Mallorca, dilluns 20 de febrer de 2017. Sa portaveu de Ciutadans (Cs) Balears en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, ha criticat “es capritxos que Ensenyat està tenguent durant es poc temps que du com a president d’aquest Consell i lo molt que costaran a ses butxaques des mallorquins”.

“Es rescat des Túnel de Sóller és un exemple d’una promesa electoral que Ensenyat vol complir sí o sí, maldament es cost que suposarà an es mallorquins”. Serra s’ha referit a s’estudi des cost des rescat, que estarà entre es 20 i es 60 milions, i ha manifestat sa seva preocupació davant es seu impacte a ses arques des Consell. “Cs està a favor que es túnel sigui gratuït, però no a qualsevol preu”, ha explicat Serra, després d’advertir que “es preu de ses promeses electorals d’Ensenyat està tenguent un cost per damunt des previst que endeutarà es Consell durant anys”.

“Sa política d’aquest equip de govern se podria resumir en ‘pa per avui, gana per demà”, ha manifestat Serra. Sa portaveu ha mostrat sa seva preocupació davant es fet que, “per tal de penjar-se ses medalles, aquest equip de govern està endeutant indiscriminadament s’institució”. “Per assegurar-se es vot, estan duguent a terme una política de dispendi”, ha afegit.

Així mateix, Serra també s’ha referit an es canvi de nom de s’aeroport de Palma de Mallorca, es qual costarà un mínim de 500.000€. “Sempre fan lo mateix, creen sa necessitat passant per damunt de ses possibilitats econòmiques de s’institució”. Davant sa novetat des seu cost, sa portaveu ha afirmat que, maldament Cs estigui a favor de sa modificació, es preu serà “desorbitat”. Sa consellera ha criticat que “un pic anunciat es preu des canvi de nom, esperam que aquesta no sigui una prioritat pes Consell de Mallorca, que hauria de preocupar-se més pes problemes reals des mallorquins”.

“Ses ocurrències d’Ensenyat no tenen aturall”, ha afirmat sa consellera, qui ha enumerat altres “capritxos d’Ensenyat”, com es canvi de fetxa de sa Diada de Mallorca o sa campanya contra Sant Valentí. Sa consellera ha lamentat que “sa consellera Parrón, amb s’ajuda total des president, intenti desmuntar Sant Valentí a càrrec de ses arques des Consell”. “Estan deixant en ridícul s’institució”, ha advertit.

“Mentrestant, sa carretera de Campos-Llucmajor espera i es Coll de Sóller cau a trossos; només són capaços de posar-los pegats”, ha assenyalat sa portaveu de Cs en es Consell, qui també ha criticat que “es túnel d’Estellencs s’hagi rehabilitat amb presses, que mai són bones, i es veïnats d’Es Pla hagin d’esperar ets estudis sobre es problemes de drenatge que els pot causar s’autovia”.