El portavoz de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, denuncia que en la emblemática zona hay aceras inacabadas, hierbajos y pintadas y critica la falta de limpieza

El portavoz del grupo municipal de Ciudadanos (Cs) en el Ayuntamiento de Palma, Josep Lluís Bauzá, ha presentado una proposición para el pleno de junio en la que denuncia el mal estado de determinadas zonas del Paseo Marítimo e insta a Cort a que “sin más dilación, repare los desperfectos de las aceras, limpie de hierbajos y la basura y elimine las pintadas existentes de este paseo tan visitado de Palma”.

“Esta es una zona de nuestra ciudad que por su cercanía al puerto de Palma está muy transitada por visitantes que actualmente solo contemplan esta pésima imagen”, ha afirmado Bauzá. Concretamente, el portavoz se ha referido al Parc de la Quarantena, donde hay “aceras sin acabar, pintadas en el muro junto a la puerta de acceso, alcorques sin árboles que se han rellenado con cemento, basuras, hierbajos y una visible falta de mantenimiento generalizada”.

Además, Bauzá ha señalado que, en la zona del Paseo Sagrera se van sustituyendo las baldosas rotas por un relleno de cemento que “empobrece mucho la imagen del emblemático paseo”. Más adelante, en la Plaza de Santo Domingo, donde se concentran terrazas y peatones, encontramos “un vallado que lleva allí unos cuatro años aproximadamente sin que nadie tome iniciativa alguna al respecto, con el consecuente pésimo aspecto que provoca”, ha asegurado Bauzá.

_____________

Es portaveu de Cs Palma, Josep Lluís Bauzá, denuncia que a s’emblemàtica zona hi ha voreres inacabades, herbes i pintades i critica sa falta de neteja

Es portaveu des grup municipal de Ciutadans (Cs) a s’Ajuntament de Palma, Josep Lluís Bauzá, ha presentat una proposició pes ple de juny en sa qual denuncia es mal estat de determinades zones des Passeig Marítim i insta Cort a repapar “sense dilació, es desperfectes de ses voreres, fer netes ses herbes i fems i eliminar ses pintades existents en aquest passeig tan visitat de Palma”.

“Aquesta és una zona de sa nostra ciutat que per sa seva proximitat an es port de Palma està molt transitada per visitants que actualment només contemplen aquesta pèssima imatge”, ha afirmat Bauzá. Concretament, es portaveu s’ha referit an es Parc de sa Quarantena, on hi ha “voreres sense acabar, pintades en es mur devora sa porta d’accés, garangoles sense arbres que s’han emplenat amb ciment, fems, herbes i una visible falta de manteniment generalisada”.

Ademés, Bauzá ha assenyalat que, a sa zona des Passeig Segrera se van substituint ses rajoles rompudes per un farciment de ciment que “empobreix molt s’imatge de s’emblemàtic passeig”. Més endavant, a sa Plaça de Santo Domingo, on se concentren terrasses i vianants, trobam “un tancament amb barreres que du allà uns quatre anys aproximadament sense que ningú prengui cap iniciativa sobre aquest tema, amb so conseqüent pèssim aspecte que provoca”, ha assegurat Bauzá.