· La portavoz de Cs en la institución insular, Catalina Serra, pide que se elabore una campaña a favor de la adopción y en contra del abandono animal

Palma de Mallorca, martes 11 de julio de 2017. Ciudadanos (Cs) Baleares en el Consell de Mallorca presentará en el próximo pleno una moción para la sensibilización en la adopción de mascotas. La portavoz de Cs en la institución insular, Catalina Serra, ha explicado que “el objetivo es que el Consell promueva una campaña informativa para concienciar a los ciudadanos de la importancia de adoptar mascotas y recuerde que hay que cumplir las obligaciones veterinarias”.

Serra ha recordado que “en verano aumenta el abandono animal, por lo que hay que concienciarse de la importancia de tener una mascota”, y ha insistido en que “antes de comprar, se adopte”.

Además, la iniciativa insta al Consell a que incluya en la próxima Asamblea de Alcaldes y Alcaldesas un punto en el que se solicite a los municipios de Mallorca que se sumen a dicha campaña.

Asimismo, en el próximo pleno Serra interpelará a la consellera de Medio Ambiente, Sandra Espeja, sobre el plan de vigilancia ambiental.

______________________________________

· Sa portaveu de Cs a s’institució insular, Catalina Serra, demana que s’elabori una campanya a favor de s’adopció i en contra de s’abandó animal

Palma de Mallorca, dimarts 11 de juliol de 2017. Ciutadans (Cs) Balears en es Consell de Mallorca presentarà en es pròxim ple una moció per sa sensibilisació de cara a s’adopció de mascotes. Sa portaveu de Cs a s’institució insular, Catalina Serra, ha explicat que “s’objectiu és que es Consell promogui una campanya informativa per conscienciar es ciutadans de s’importància d’adoptar mascotes i recordi que s’han de complir ses obligacions veterinàries”.

Serra ha recordat que “en s’estiu augmenta s’abandó animal, per sa qual cosa s’ha de conscienciar sobre s’importància de tenir una mascota” i ha insistit que “abans de comprar, s’adopti”.

Ademés, s’iniciativa insta es Consell a incloure en sa pròxima Assemblea de Batles i Batlesses un punt en què se sol·liciti an es municipis de Mallorca que se sumin a aquesta campanya.

Així mateix, en es pròxim ple Serra interpel·larà sa consellera de Medi ambient, Sandra Espeja, sobre es pla de vigilància ambiental.