Inca, martes 12 de septiembre de 2017. La agrupación de Ciudadanos (Cs) Inca ha criticado que el alcalde del municipio, Virgilio Moreno, denegara el uso de la palabra al coordinador de la agrupación en el pleno del pasado 7 de septiembre.

El coordinador de Cs Inca, Bernat Vallori, ha explicado que su agrupación presentó a través del PP una moción sobre contaminación, movilidad y residuos del municipio. Cabe recordar que los partidos políticos que no tienen representación en el Ayuntamiento de Inca pueden hacer llegar sus propuestas a través de un grupo político que sí tenga representación. Además, Vallori ha señalado que “el pasado 27 de junio el Parlamento de las Islas Baleares aprobó una disposición, publicada en el BOIB de 13 de julio, en la que se recoge que, al acabar los plenos, y una vez levantada la sesión, el alcalde del consistorio puede establecer un turno de intervenciones o consultas”.

“En 2013, MÉS presentó una moción en nombre del partido animalista PACMA, y se le concedió la palabra a su representante, Carmen Rojas, para que pudiera exponer la iniciativa, por lo que no entendemos que el actual alcalde de Inca no permita a Cs exponer los problemas de los inqueros y proponer soluciones en la última parte del pleno”, ha manifestado Vallori.

________________________________________________________

Inca, dimarts 12 de setembre de 2017. S’agrupació de Ciutadans (Cs) Inca ha criticat que es batle des municipi, Virgilio Moreno, denegàs s’ús de sa paraula an es coordinador de s’agrupació en es ple des passat 7 de setembre.

Es coordinador de Cs Inca, Bernat Vallori, ha explicat que sa seva agrupació va presentar a través des PP una moció sobre contaminació, mobilitat i residus des municipi. És necessari recordar que es partits polítics que no tenen representació a s’Ajuntament d’Inca poden fer arribar ses seves propostes a través d’un grup polític que sí tengui representació. Ademés, Vallori ha assenyalat que “es passat 27 de juny es Parlament de ses Illes Balears va aprovar una disposició, publicada en es BOIB de dia 13 de juliol, en sa qual se recull que, en acabar es plens, i un pic aixecada sa sessió, es batle des consistori pot establir un torn d’intervencions o consultes”.

“L’any 2013, MÉS va presentar una moció en nom des partit animalista PACMA, i se li va concedir sa paraula an es seu representant, Carmen Rojas, perquè pogués exposar s’iniciativa, per sa qual cosa no entenem que s’actual batle d’Inca no permeti a Cs exposar es problemes dets inqueros i proposar solucions a sa darrera part des ple”, ha manifestat Vallori.