· La portavoz de Cs Baleares, Catalina Serra, recuerda que “hoy se conmemora el juramento de Jaume II en el año 1276 de la Carta de Franquezas y privilegios del Reino de Mallorca”

Palma, martes 12 de septiembre de 2017. La portavoz de Cs Baleares en el Consell de Mallorca, Catalina Serra, y el conseller de Cs, Estanislao Pons, han realizado la tradicional ofrenda floral en la tumba del Rey Jaume II en la Seu.

“Desde Ciudadanos seguimos celebrando la auténtica Diada de Mallorca honrando la memoria del monarca, ya que hoy 12 de septiembre se conmemora el juramento de Jaume II en el año 1276 de la Carta de Franquezas y privilegios del Reino de Mallorca, que se convirtieron en la base jurídica de la Comunidad”, ha manifestado Serra, que ha insistido en que “son las raíces de nuestra tierra y es importante seguir recordando esta fecha histórica”.

“En Cs seguiremos trabajando para que el 12 de septiembre vuelva a celebrarse la Diada de Mallorca. Es una fecha muy importante que representa parte de nuestra historia y tradiciones”, ha concluido.

______________________________________________________

· Sa portaveu de Cs Balears, Catalina Serra, recorda que “avui se commemora es jurament de Jaume II l’any 1276 de sa Carta de Franqueses i privilegis des Regne de Mallorca”

Palma, dimarts 12 de setembre de 2017. Sa portaveu de Cs Balears en es Consell de Mallorca, Catalina Serra, i es conseller de Cs, Estanislao Pons, han fet sa tradicional ofrena floral a sa tomba del Rei Jaume II a la Seu.

“Des de Ciutadans seguim celebrant s’autèntica Diada de Mallorca honrant sa memòria des monarca, ja que avui 12 de setembre se commemora es jurament de Jaume II l’any 1276 de sa Carta de Franqueses i privilegis des Regne de Mallorca, que se varen convertir en sa base jurídica de sa Comunitat”, ha manifestat Serra, que ha insistit que “són ses rels de sa nostra terra i és important seguir recordant aquesta fetxa històrica”.

“A Cs seguirem fent feina perquè es 12 de setembre torni a celebrar-se sa Diada de Mallorca. És una fetxa molt important que representa part de sa nostra història i tradicions”, ha conclòs.