• El coordinador de la agrupación de Ciudadanos (Cs) Inca, Bernat Vallori, reprocha al equipo de gobierno que  “no facilite ni aparcamientos ni circulación en la zona centro, perjudicando el comercio tradicional

Inca, lunes 5 de marzo de 2018. La agrupación de Ciudadanos (Cs) Inca ha mostrado su preocupación al comprobar que el goteo de comercios que cierran, en el casco antiguo, es continuo y alarmante. “Hace más de 20 años que la clase política de Inca ha dejado a su suerte a los comerciantes del Casco Antiguo de la ciudad”, ha manifestado Vallori.

Los escasos aparcamientos que se crean, son tan en las afueras que realmente lo que se facilita es que se desmantele el centro en beneficio de otras zonas, que acabarán saturadas, ya que se reduce la accesibilidad en las mismas”, ha explicado el coordinador, quien ha reclamado la necesidad de construir la Ronda Nord en Inca.

“El equipo de gobierno municipal prometió hasta 33 medidas encaminadas a resolver el dramático problema comercial de nuestra ciudad, pero han quedado en nada” ha criticado Vallori, quien ha sostenido que “Ciudadanos (Cs) luchará por recuperar el encanto comercial de una ciudad viva, activa y emprendedora, como ha sido siempre Inca”.

———————————–

  • Es coordinador de s’agrupació de Ciutadans (Cs) Inca, Bernat Vallori, retreu a s’equip de govern que “no faciliti ni aparcaments ni circulació a sa zona centre, perjudicant d’aquesta manera es comerç tradicional

Inca, dilluns 5 de març de 2018. S’agrupació de Ciutadans (Cs) Inca ha mostrat sa seva preocupació en comprovar que es degoteig de comerços que tanquen, en es casc antic, és continu i alarmant. “Fa més de 20 anys que sa classe política d’Inca ha deixat a sa seva sort es comerciants des Casc Antic de sa ciutat”, ha manifestat Vallori.

Ets escassos aparcaments que se creen són tan en ets afores que realment lo que se facilita és que se desmantelli es centre en benefici d’altres zones, que acabaran saturades, ja que se’n redueix s’accessibilitat” ha explicat es coordinador, qui ha reclamat sa necessitat de construir sa Ronda Nord a Inca.

S’equip de govern municipal va prometre fins a 33 mesures encaminades a resoldre es dramàtic problema comercial de sa nostra ciutat, però han quedat en no res” ha criticat Vallori, qui ha sostengut que “Ciutadans (Cs) lluitarà per recuperar s’encant comercial d’una ciutat viva, activa i emprenedora, com ha estat sempre Inca”.