• El coordinador de Cs Inca, Bernat Vallori, defiende la creación del centro comercial, pero reclama que “el ayuntamiento debería haber cedido terrenos del polígono para que se construyese allí el centro, como pedimos desde Cs Inca en septiembre pasado

Palma, viernes 27 de abril de 2018. El coordinador de la agrupación de Ciudadanos (Cs) Inca, Bernat Vallori, ha denunciado la mala gestión por parte del Ayuntamiento en la creación del nuevo centro socio-cultural. “El ayuntamiento debería haber cedido terrenos del polígono para la construcción del centro comercial, y ahora nos ahorraríamos los problemas que estamos viendo con los avales para que se construya en el solar posterior del Cuartel General Luque”, ha manifestado Vallori.

“Ese centro comercial debe construirse porque ayudará a relanzar la ciudad, pero no se puede construir a cualquier precio”, ha explicado el coordinador de Cs Inca, quien ha incidido en que “desde Cs Inca no entramos a valorar si el aval es mucho o poco, pero nos preocupa que se ocupe otro espacio público que está destinado al aparcamiento, con la falta de parking que sufrimos en la ciudad”.

Asimismo, el coordinador de Cs Inca ha explicado que “los promotores de los polígonos tuvieron que asumir primero y repercutir después el coste de la urbanización como zonas comunes, viales, aparcamientos, etc; teniendo en cuenta que ahora mismo la parcela sirve de aparcamiento, van a perder el parking cuando comiencen las obras y no vemos correcto que los usuarios del centro de ocio invadan los aparcamientos que otros han costeado”

Finalmente, Vallori ha recordado que “en septiembre del año pasado ya reclamamos que se construyese el centro socio-cultural en el polígono y se convirtiese el actual solar en un parque polivalente, prioritariamente para el aparcamiento”. “El alcalde Virgilio está gestionando mal el proyecto por sus prisas para hacerse una foto cortando la cinta”, ha concluido.

 —————————————————

  • Es coordinador de Cs Inca, Bernat Vallori, defensa sa creació des centre comercial, però reclama que “s’ajuntament hauria d’haver cedit terrenys des polígon perquè se construís allà es centre, com demanàrem des de Cs Inca es setembre passat

Palma, divendres 27 d’abril de 2018. Es coordinador de s’agrupació de Ciutadans (Cs) Inca, Bernat Vallori, ha denunciat sa mala gestió per part de s’Ajuntament en sa creació des nou centre socio-cultural. “S’ajuntament hauria d’haver cedit terrenys des polígon per sa construcció des centre comercial, i ara mos estalviaríem es problemes que estam vegent amb sos avals perquè se construesqui en es solar posterior des Quarter General Luque”, ha manifestat Vallori.

Aquest centre comercial ha de construir-se perquè ajudarà a rellançar sa ciutat, però no se pot construir a qualsevol preu”, ha explicat es coordinador de Cs Inca, qui ha incidit que “des de Cs Inca no entram a valorar si s’aval és molt o poc, però mos preocupa que s’ocupi un altre espai públic que està destinat a s’aparcament, amb sa falta de pàrquing que sofrim a sa ciutat”.

Així mateix, es coordinador de Cs Inca ha explicat que “es promotors des polígons varen haver d’assumir primer i repercutir després es cost de s’urbanisació com zones comunes, vials, aparcaments, etc; tenguent en compte que ara mateix sa parcel·la serveix d’aparcament, perdran es pàrquing quan comencin ses obres i no veim correcte que ets usuaris des centre d’oci invadesquin ets aparcaments que uns altres han pagat

Finalment, Vallori ha recordat que “pes setembre de l’any passat ja reclamàrem que se construís es centre socio-cultural en es polígon i se convertís s’actual solar en un parc polivalent, prioritàriament per s’aparcament”. “Es batle Virgilio està gestionant malament es projecte per ses seves presses per fer-se una foto tallant sa cinta”, ha conclòs.