• El coordinador de Cs Sóller, Sebastià Aguiló, denuncia que “un coche mal aparcado puede llegar a impedir el paso de una ambulancia o de los bomberos en caso de emergencias

Sóller, miércoles 9 de mayo de 2018. La agrupación de Ciudadanos (Cs) Sóller ha reclamado al ayuntamiento un servicio de grúa municipal después de que el pasado lunes dos coches mal aparcados causasen un atasco de 45 minutos en el Camí de sa Figuera. “No es normal que a estas alturas un ayuntamiento como el de Sóller, con este volumen de tráfico, no disponga de un servicio de grúa municipal”, ha denunciado el coordinador de Cs Sóller, Sebastià Aguiló.

Por suerte no hubo ninguna situación de riesgo, pero nos preocupa qué pasará el día en que un camión de bomberos o una ambulancia se encuentren con un atasco de estas dimensiones”, ha lamentado Aguiló.

Asimismo, el coordinador de Cs Sóller ha manifestado que “ahora que el túnel ha pasado a ser gratuito, ya no hay excusa para no hacer frente a este gasto, ya que seguramente en menos de un año estaría asumido”.

Finalmente, Aguiló ha recordado que “desde Cs Sóller nos opusimos a la apertura del túnel porque las infraestructuras del pueblo no estaban preparadas, y este es un nuevo ejemplo”.

——————————————

  • Es coordinador de Cs Sóller, Sebastià Aguiló, denuncia que “un cotxo mal aparcat pot arribar a impedir es pas d’una ambulància o des bombers en cas d’emergències

Sóller, dimecres 9 de maig de 2018. S’agrupació de Ciutadans (Cs) Sóller ha reclamat a s’ajuntament un servici de grua municipal després que dilluns passat dos cotxos mal aparcats causassin un embós de 45 minuts en es Camí de sa Figuera. “No és normal que ara per ara un ajuntament com es de Sóller, amb aquest volum de tràfic, no disposi d’un servici de grua municipal”, ha denunciat es coordinador de Cs Sóller, Sebastià Aguiló.

Per sort no va haver-hi cap situació de risc, però mos preocupa què passarà es dia que un camió de bombers o una ambulància se trobin amb un embós d’aquestes dimensions”, ha lamentat Aguiló.

Així mateix, es coordinador de Cs Sóller ha manifestat que “ara que es túnel ha passat a esser gratuït, ja no hi ha excusa per no fer front a aquesta despesa, ja que segurament en manco d’un any estaria assumit”.

Finalment, Aguiló ha recordat que “des de Cs Sóller mos vàrem oposar a s’obertura des túnel perquè ses infraestructures des poble no estaven preparades, i aquest n’és un nou exemple”.