• El portavoz del grupo municipal de Ciudadanos (Cs) Palma, Josep Lluis Bauzá, exige al alcalde Noguera que explique “por qué la supuesta negociación con Endesa ha terminado en una reclamación de la empresa por daños y perjuicios

Palma, miércoles 30 de mayo de 2018. El grupo municipal de Ciudadanos (Cs) Palma ha pedido, de urgencia, la comparecencia del alcalde de Palma, Antoni Noguera, por su gestión del edificio de Gesa durante la época en la que fue regidor de Urbanismo (2015-2017), tras el comunicado de Endesa en el que reclama recuperar la posesión integral del edificio de Gesa y anuncia daños y perjuicios contra el Ayuntamiento de Palma. El portavoz de Cs Palma, Josep Lluis Bauzá, ha reclamado al alcalde Noguera que “comparezca ante el pleno y dé la cara ante los ciudadanos para explicarles por qué la supuesta negociación con Endesa ha terminado en una reclamación de la empresa por daños y perjuicios”.

En los medios se habla de que la reclamación de Endesa puede ser de 44,8 millones de euros, pero nos tememos que eso no recoge los costes reales de la operación”, ha explicado Bauzá, quien ha incidido en que “desde el ayuntamiento llevan meses diciendo que negocian y que trabajan en una propuesta para llegar a un acuerdo; invitamos al alcalde Noguera a que nos detalle los términos de esa negociación”.

Asimismo, el portavoz de Cs Palma ha indicado que “es urgente que el ayuntamiento dé una respuesta sobre este tema para acabar con estos elementos contradictorios de, por un lado, decir que estamos negociando y, por otro, de comprobar que nos reclaman unos costes por daños y perjuicios, que afectan de forma considerable en el presupuesto de la ciudad”.

Finalmente, Bauzá ha manifestado que “al tratarse de un tema que puede suponer un gran coste para la ciudad, vemos lógico que sea el alcalde el que dé las explicaciones y no delegue su responsabilidad en terceras personas”.

———————————————-

  • Es portaveu des grup municipal de Ciutadans (Cs) Palma, Josep Lluis Bauzá, reclama an es batle Noguera que expliqui “per què sa suposada negociació amb Endesa ha acabat en una reclamació de s’empresa per danys i perjudicis”

Palma, dimecres 30 de maig de 2018. Es grup municipal de Ciutadans (Cs) Palma ha demanat, d’urgència, sa compareixença des batle de Palma, Antoni Noguera, per sa seva gestió de s’edifici de Gesa durant s’època en sa qual va esser regidor d’Urbanisme (2015-2017), després des comunicat d’Endesa on reclama recuperar sa possessió integral de s’edifici de Gesa i anuncia danys i perjudicis contra s’Ajuntament de Palma. Es portaveu de Cs Palma, Josep Lluis Bauzá, ha reclamat an es batle Noguera que “comparegui davant es ple i doni sa cara davant es ciutadans per explicar-los per què sa suposada negociació amb Endesa ha acabat en una reclamació de s’empresa per danys i perjudicis”.

En es mitjans se comenta que sa reclamació d’Endesa pot rondar es 44,8 milions d’euros, però mos temem que això no inclou es costs reals de s’operació”, ha explicat Bauzá, qui ha incidit que “des de s’ajuntament duen mesos diguent que negocien i que fan feina en una proposta per arribar a un acord; convidam es batle Noguera a detallar-mos es termes d’aquesta negociació”.

Així mateix, es portaveu de Cs Palma ha indicat que “és urgent que s’ajuntament doni una resposta a aquest tema per acabar amb aquests elements contradictoris que consisteixen a dir, per un costat, que estam negociant i, per un altre, a comprovar que mos reclamen uns costs per danys i perjudicis, que afecten de forma considerable es pressupost de sa ciutat”.

Finalment, Bauzá ha manifestat que “en tractar-se d’un tema que pot suposar un gran cost per sa ciutat, veim lògic que sigui es batle es que doni ses explicacions i no delegui sa seva responsabilitat en terceres persones”.