• La regidora de Cs Palma, Patricia Conrado, reclama que “el Ayuntamiento inste al Govern a asumir los costes de la modificación del trazado

Palma, martes 4 de diciembre de 2018. El grupo municipal de Ciudadanos (Cs) Palma ha anunciado que presentará una proposición al próximo pleno instando al Ayuntamiento a exigir al Govern que el trazado de las torres eléctricas a su paso por Son Puig sea el acordado con los vecinos y con Red Eléctrica en diciembre del 2017. “El regidor de Urbanismo, José Hila, ha incumplido lo acordado por el Pleno, engañando a los vecinos y a la oposición”, ha denunciado la regidora de Cs Palma, Patricia Conrado, quien ha criticado que “Hila ha negociado por su cuenta, y sin previo aviso a los vecinos, un nuevo trazado que supone tener la torre de alta tensión a 150 metros en vez de a 50 metros. Y todo porque de esta manera sale sin coste alguno al Ayuntamiento”.

Asimismo, Conrado ha manifestado que “en el Pleno se acordó que se pediría asumir costes a otras instituciones, como al Govern, porque era partícipe principal de la concesión de la licencia, y seguramente Hila no ha hecho nada”.

Finalmente, la regidora de Cs Palma ha recordado que “desde el primer momento, Cs pidió que no fuese el Ayuntamiento el que asumiese el coste, sino el Govern”, y ha reprochado al Partido Popular que “la línea la autorizó Biel Company, cuando era consejero de Medio Ambiente y Mateu Isern, alcalde de Palma en aquellos tiempos, no alegó en contra“.

————————————————–

  • Sa regidora de Cs Palma, Patricia Conrado, reclama que “s’Ajuntament insti es Govern a assumir es costs de sa modificació des traçat

Palma, dimarts 4 de desembre de 2018. Es grup municipal de Ciutadans (Cs) Palma ha anunciat que presentarà una proposició en es pròxim ple instant s’Ajuntament a exigir an es Govern que es traçat de ses torres elèctriques en es seu pas per Son Puig sigui s’acordat amb sos veïnats i amb Red Eléctrica es desembre de 2017. “Es regidor d’Urbanisme, José Hila, ha incomplit lo acordat pes Ple, enganant es veïnats i s’oposició”, ha denunciat sa regidora de Cs Palma, Patricia Conrado, qui ha criticat que “Hila hagi negociat pes seu compte, i sense previ avís an es veïnats, un nou traçat que suposa tenir sa torre d’alta tensió a 150 metres en lloc d’a 50 metres. I tot perquè d’aquesta manera li surt sense cap cost a s’Ajuntament”.

Així mateix, Conrado ha manifestat que “en es Ple se va acordar que se demanaria assumir costs a altres institucions, com es Govern, perquè era partícip principal de sa concessió de sa llicència, i segurament Hila no ha fet res”.

Finalment, sa regidora de Cs Palma ha recordat que “des des primer moment, Cs va demanar que no fos s’Ajuntament qui assumís es cost, sinó es Govern” i ha retret an es Partit Popular que “sa línia la va autorisar Biel Company, quan era conseller de Medi Ambient, i Mateu Isern, batle de Palma en aquells temps, no va al·legar-hi en contra