• El coordinador de la agrupación, Bernat Vallori, considera que “esa cifra incluye inversiones privadas, otras en parte presupuestadas o que dependerán de futuros ejercicios de la próxima legislatura

Inca, lunes 31 de diciembre de 2018. El coordinador de la agrupación de Ciudadanos (Cs) Inca, Bernat Vallori, ha vuelto a instar al alcalde, Virgilio Moreno, a que aclare detalladamente en qué se han invertido los 85 millones que anunció que habían concedido el Consell de Mallorca y el Govern en forma de subvenciones durante esta legislatura. “Queremos saber en qué se han invertido y cuándo se ha hecho, pero sobre todo, cuántos de estos millones han ido a paliar los problemas de movilidad que sacuden el municipio”, ha manifestado Vallori.

Lamentamos comprobar que el alcalde y su equipo de gobierno dan por invertidos unos proyectos, de los que tenemos que dudar, porque dependerán de futuros presupuestos y de la próxima legislatura,  así como también incluyen como inversión pública los 11 millones de euros, que provienen de la Hermandad de Sant Joan de Déu,  para la construcción de su nuevo hospital en Inca”, ha afirmado Vallori.

Asimismo, el coordinador de Cs Inca ha lamentado que “desde Cs llevamos denunciando, hace más de año y medio, la falta de inversiones encaminadas a solventar el asfixiante problema de circulación y aparcamiento que está arruinando la zona comercial del casco antiguo, además de los problemas de seguridad, contaminación, o la tan comentada reforma del Hospital Comarcal, que no llega nunca”.

Finalmente, Vallori ha denunciado que “el alcalde Moreno deja para el final de legislatura todos los temas pendientes y pretende, a través de una pobre solución, ganarse el voto fácil”.

—————————————

  • Es coordinador de s’agrupació , Bernat Vallori, considera que “aquesta xifra inclou inversions privades, unes altres en part pressupostades o que dependran de futurs exercicis de sa pròxima legislatura

Inca, dilluns 31 de desembre de 2018. Es coordinador de s’agrupació de Ciutadans (Cs) Inca, Bernat Vallori, ha tornat a instar es batle, Virgilio Moreno, a aclarir detalladament en què s’han invertit es 85 milions que va anunciar que havien concedit es Consell de Mallorca i es Govern en forma de subvencions durant aquesta legislatura. “Volem sebre en què s’han invertit i quan s’ha fet, però sobretot, quants d’aquests milions han anat a pal·liar es problemes de mobilitat que sacsegen es municipi”, ha manifestat Vallori.

Lamentam comprovar que es batle i es seu equip de govern donen per invertits uns projectes, des quals hem de dubtar, perquè dependran de futurs pressuposts i de sa pròxima legislatura, així com també inclouen com a inversió pública 11 milions d’euros, que provenen de sa Germandat de Sant Joan de Deu, per sa construcció des seu nou hospital a Inca”, ha afirmat Vallori.

Així mateix, es coordinador de Cs Inca ha lamentat que “des de Cs fa més d’un any i mig que denunicam sa falta d’inversions encaminades a solucionar s’asfixiant problema de circulació i aparcament que està arruïnant sa zona comercial des casc antic, a més des problemes de seguretat, contaminació, o de sa tan comentada reforma de s’Hospital Comarcal, que no arriba mai”.

Finalment, Vallori ha denunciat que “es batle Moreno deixa pes final de legislatura tots es temes pendents i pretén, a través d’una pobra solució, guanyar-se es vot fàcil”.